Θέλω…

 στον σύζυγό μου…

πετροβουτσούτ

.

Θέλω…

να στέκεσαι δίπλα μου, βράχος ακίνητος

και να με ακούς.

.

Να νιώθεις τον κόπο μου, την αγωνία μου

κι ας μην μιλάς. Δεν ζητώ λύσεις…

.

Θέλω

από τα χέρια σου να παίρνω μια αγκαλιά

που να με κάνει να νιώθω

ότι μπορώ να στηριχτώ πάνω σου.

.

Όση αγάπη σκορπίζω στα παιδιά

άλλη τόση να μου ανταποδίδεις.

.

Θέλω πολλά! το ξέρω…

αλλά τα έχω ανάγκη

.

άλλα τόσα σου οφείλω και εγώ…

.

 σε ευχαριστώ που στέκεσαι πάντα δίπλα μου-

και στα δύσκολα…

.

με την αγάπη μου

Αλεξία

.

Copyrighted.com Registered & Protected 
AAFC-XBWF-3ST8-YFEJ

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. Μέλια
    Αὔγ. 21, 2015 @ 13:35:12

    Λόγια που ξεχειλίζουν από αγάπη!

    την αγάπη μου Αλεξία μου..

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. momyof6
    Αὔγ. 21, 2015 @ 17:13:25

    Σε ευχαριστώ, καλή μου Μέλια!… ❤

    Η αγάπη θέλει φρόνηση, θέλει ταπεινοσύνη
    θέλει λαγού περπατησιά κι αητού γρηγοροσύνη.

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  3. ΑΘΗΝΑ ΚΑΡΑΟΥΛΑΝΗ
    Σεπ. 27, 2015 @ 11:03:02

    ΜΟΛΙΣ ΣΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ…ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΦΕΛΙΜΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ…ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΦΙΛΗ ΣΑΣ…

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

