Ένα μπερδεμένο κουβάρι οι σκέψεις μου… αλλά θα συνεχίσω την πορεία μου

.

00

.

Νιώθω την ανάγκη να γράψω, να αδειάσω το μυαλό μου από τις σκέψεις που έχει γεμίσει…

ένα κουβάρι μέσα μου, δεν ξέρω πώς να το ξεμπερδέψω...

,

πολλά τα γεγονότα των τελευταίων ημερών.

Πολλές οι εξελίξεις στην πολιτική σκηνή της χώρας μας.

Προς το καλύτερο; προς το χειρότερο;

Πώς θα είναι το μέλλον μας;

το μέλλον της Πατρίδας μας;

το μέλλον των παιδιών μας;…

μόνο ο Θεός γνωρίζει.

.

Πώς θα κινηθούμε από εδώ και πέρα;

Πώς θα επηρεαστεί η ζωή μας και η ζωή όλων των συνανθρώπων μας;

Και πότε θα λάμψει και πάλι ο ήλιος για την Πατρίδα μας;…

.

Και τι να απαντήσω στα παιδιά που με ρωτούν για τα γεγονότα ;…

Κάτι καταλαβαίνουν και διαισθάνονται κι αυτά, ειδικά τα μεγαλύτερα.

.

Ένα κουβάρι μέσα μου…

και δεν ξέρω από πού να αρχίσω το ξετύλιγμα, ποιους κόμπους να πρωτολύσω, μπας και βρω την άκρη, μπας και μπορέσω να διακρίνω τον ορίζοντα…

“Δύσκολο, μάλλον, να βρεις την άκρη”, σκέφτομαι

.

και στα μάτια μου έρχεται η εικόνα από τα μπερδεμένα νήματά μου:

εκείνα που όσο και να προσπαθώ δεν βρίσκω την αρχή τους και ,μετά από χαμένο χρόνο και άκαρπη προσπάθεια… απλώς αφαιρώ το σημείο με τους κόμπους και τα μπερδέματα και συνεχίζω το πλέξιμο.

Μήπως να αφήσω και εγώ τις άκαρπες αυτές σκέψεις;

.

“ἐπίρριψον ἐπὶ Κύριον τὴν μέριμνάν σου, καὶ αὐτός σε διαθρέψει”

«Εαυτούς και αλλήλους και πάσαν την ζωήν ημών Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα»

.

Το μέλλον μας , το μέλλον των παιδιών μου, το μέλλον της Πατρίδας μου, ας το εμπιστευτώ με σιγουριά στην στοργική αγκαλιά του Θεού Πατέρα

.

Αφήνω, λοιπόν, στην άκρη το μπερδεμένο κουβάρι με τις σκέψεις μου και συνεχίζω τον αγώνα της ζωής…

Η οικογένειά μου, οι δικοί μου άνθρωποι, με χρειάζονται κοντά τους δυνατή , ήρεμη και γαληνεμένη. Από Εσένα ζητώ την δύναμη να ακολουθήσω  το δρόμο μου, να εμπιστευτώ το σχέδιό Σου…

Αλεξία

.

υγ γραμμένο βιαστικά, αυθόρμητα… ελπίζω να μην σας κουράζω πολύ με τις σκέψεις που καταθέτω εδώ…

.11

Copyrighted.com Registered & Protected  AAFC-XBWF-3ST8-YFEJ

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. Yianna Panou
    Ἰούλ. 06, 2015 @ 19:29:17

    Κάπως έτσι νιώθω και εγώ αυτές τις μέρες.. Με βοήθησε το κείμενο σου. Τα φιλιά μου μανούλα όμορφη ❤

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούλ. 07, 2015 @ 09:24:58

      Όλοι είμαστε κάπως αυτές τις μέρες… αλλά αν η ελπίδα μας είναι στραμμένη στον Θεό, βρίσκουμε την “άκρη” με την βοήθειά Του…
      παρόλο που προς στιγμήν πελαγώνουμε..

      Να είσαι καλά, Γιάννα μου, πολύ χαίρομαι που τα λέμε.
      Η μια μανούλα με την άλλη βοηθιόμαστε πολύ.

      την αγάπη μου

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. Τριανταφυλλένια
    Ἰούλ. 06, 2015 @ 19:50:42

    Μου αρέσει πολύ όταν γράφεις βιαστικά! Σε φαντάζομαι με το μωρό στην αγκαλιά ή να κοιμάται και τα άλλα παιδάκια κάπου απασχολημένα κι εσύ να πληκτρολογείς!! Κάπως έτσι γράφω κι εγώ τις περισσότερες φορές πλεόν!

    Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι και όπως έχουν προειπεί και οι γέροντες, θα γίνουν και δυσκολότεροι. Το μόνο που μας σώζει είναι η προσευχή και η εμπιστοσύνη στο Θεό, όχι επειδή είμαστε καλοί, αλλά τουλάχιστον επειδή έχουμε μια καλή διάθεση!! Καλή συνέχεια!!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰούλ. 07, 2015 @ 09:27:26

      Αχ, πώς με νιώθεις!… 🙂
      γι αυτό τολμώ και και γράφω εδώ, γιατί είμαι σίγουρη πως με καταλαβαίνετε.
      Έτσι ακριβώς όπως τα περιγράφεις είναι, σε τέτοιες συνθήκες γράφω, γι αυτό και μου ξεφεύγουν λαθάκια και ασυνταξίες.

      Καλή συνέχεια! Ο Θεός μαζί μας!

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  3. Αραμπατζή Ευθυμία
    Ἰούλ. 06, 2015 @ 20:46:27

    Ευχαριστούμε που μας παρηγορείς και μας ενισχύεις με τις αυθόρμητες σκέψεις σου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. παρασκευή απόγευμα
    Ἰούλ. 06, 2015 @ 22:20:06

    Εύχομαι να είσαι πάντα ήρεμη και δυνατή! σε φιλώ, καλό σου βράδυ!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. Mαρία Έλενα
    Ἰούλ. 07, 2015 @ 16:30:36

    Σκέψεις που όλοι κάνουμε
    Φιλακια …

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. Μέλια
    Ἰούλ. 07, 2015 @ 18:28:39

    Δεν χάνουμε την ελπίδα μας, ο Θεός είναι μαζί μας!
    Υπομονή.. και όλα θα πάρουν το δρόμο τους.
    Αυτός ο τόπος είναι ευλογημένος!

    “με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι!

    την αγάπη μου Αλεξία μου…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  7. momyof6
    Ἰούλ. 07, 2015 @ 21:04:07

    Ναι, Μέλια μου!
    και με τον Θεό μαζί μας δεν φοβόμαστε τίποτα!
    (όσο και αν προς στιγμή “γονατίζουμε”, ως αδύναμοι άνθρωποι…)

    όμορφο και δυνατό το τραγούδι, σε ευχαριστούμε

    φιλιά και την αγάπη μου

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

