Η πιο γλυκιά “καληνύχτα”

.

.11

.

…Χθες το βράδυ, αφού μαζί με τον μπαμπά ετοιμάσαμε τα παιδιά για ύπνο, κάθισα λίγο στον καναπέ του σαλονιού και έκλεισα τα μάτια μου για να χαλαρώσω λίγο, όσο μου επέτρεπε η κατάστασή μου, το βάρος και η δυσφορία που νιώθω ειδικά τις απογευματινές ώρες τον τελευταίο καιρό… “λίγες μέρες έμειναν, θα περάσει, και θα ξεχαστεί κι αυτό!”.

,

Ένιωθα όμως κάποια κίνηση κοντά μου, σαν κάποιος να βρίσκεται στο χώρο και να με παρακολουθεί… Άνοιξα τα μάτια μου και είδα την μικρή μου κόρη να είναι ξαπλωμένη στο χαλί, εκεί κοντά, και να με κοιτάζει μέσα στο μισοσκόταδο…

,

-Μωρό μου, τι κάνεις, εδώ, γιατί ξάπλωσες στο χαλί και δεν είσαι στο κρεβατάκι σου;… της είπα.

-Μανούλα, ήθελα να σου πω “Καληνύχτα”. Και επειδή νόμιζα πως κοιμόσουν, σου την έγραψα, απάντησε το γλυκό μου κοριτσάκι.

Αφού πήρε το χαμόγελο, την αγκαλιά και την “καληνύχτα” μου, πήγε να ξαπλώσει στο κρεβατάκι της.

,

Τι να πεις τέτοιες στιγμές!…όταν νιώθεις όλη την αγάπη , το ενδιαφέρον και την τρυφερότητα από τις αθώες ψυχούλες… όταν νιώθεις να σου ανταποδίδουν την φροντίδα που έχουν λάβει τα ίδια εδώ και χρόνια…

 ,

Να είσαι πάντα καλά, γλυκό μου κοριτσάκι, και να χαρίζεις άπλετα την αγάπη και το ενδιαφέρον σου στους γύρω σου!…

,

Aλεξία momyof6

12

Copyrighted.com Registered & Protected  NXO8-0QCV-TBCP-IDBD

16 Σχόλια (+add yours?)

  1. mylittlecosyworld
    Μάϊ. 05, 2015 @ 08:21:18

    Να χαίρεσαι το γλυκό σου κοριτσάκι και ολά τα παιδάκια σου Αλέξια! Καλημέρα..

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. παρασκευή απόγευμα
    Μάϊ. 05, 2015 @ 08:41:51

    Τί γλυκιά… Να τα χαίρεσαι όλα, και με το καλό και το νέο μέλος! σε φιλώ

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Ntina
    Μάϊ. 05, 2015 @ 12:29:31

    τετοιες στιγμες σε κανουν να συνειδητοποιείς τι αξίζει σε αυτη τη ζωή και πόσο τυχεροί είμαστε που είμαστε γονείς!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. Μέλια
    Μάϊ. 05, 2015 @ 17:12:49

    Αχ Αλεξία μου με συγκίνησε η μικρή σου, τι γλυκιά καληνύχτα!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μάϊ. 06, 2015 @ 08:33:47

      πόσο μας συγκινούν τα παιδιά μας!…
      αξίζει να καταγράφονται αυτές οι στιγμές, για να ανατρέχουμε σε ώρες δύσκολες…

      πολύ όμορφο τραγούδι, από τα αγαπημένα,, σε ευχαριστώ Μέλια μου!

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  5. Mαρία Έλενα
    Μάϊ. 05, 2015 @ 22:12:59

    Να την χαίρεσαι την κούκλα σου
    Φιλάκια …

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. CrazyTourists
    Μάϊ. 05, 2015 @ 22:50:49

    Δεν το γέμισες φιλιά το ζουζουνάκι; Τι γλυκια εικόνα Αλεξία μου! Να τις χαίρεσαι τις αγάπες σου!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Μάϊ. 06, 2015 @ 08:36:09

      είναι για ζούλιγμα!!!
      όσο με “παίδεψε” μωράκι, τόσο γλυκιά είναι.. πήρε πάρα πολλή αγάπη και φροντίδα και την ανταποδίδει, το χρυσό μου…

      να είσαι καλά, φίλη μου, να χαίρεσαι και εσύ την κουκλίτσα σου!

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  7. koutsom
    Μάϊ. 05, 2015 @ 23:35:49

    Τι γλυκιά κίνηση βρε Αλεξία μου! Αχού, να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου, όλα, και να τα καμαρώνεις! φιλάκια

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  8. Πωλινα
    Μάϊ. 06, 2015 @ 13:08:25

    Τι γλυκό παιδάκι. Να την χαίρεσαι. Και μπράβο σου που τα μεγαλώνεις έτσι.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

