Ένα ανοιξιάτικο- πρωτομαγιάτικο στεφάνι, πλεκτό με βελονάκι (λουλούδια και πεταλούδα)

.

Χριστός Ανέστη!

η άνοιξη μπήκε πλέον για τα καλά, γιορτάσαμε με χαρά το Πάσχα και χαιρόμαστε την φύση στα καλύτερά της! (φωτο ΕΔΩ  και ΕΔΩ )

.

στεφάνι1

.

Λίγες μέρες πριν την Ανάσταση, θέλησα να φτιάξω κάποιο διακοσμητικό για το σπίτι.

Πλέκω τόσο πολύ για τα παιδιά ή για δωράκια- αλλά το σπίτι μου το έχω “αδικήσει” λίγο.

Είχα φτιάξει κάποια χειμωνιάτικα πλεκτά για το σπίτι (φωτο ΕΔΩ), ανοιξιάτικα όμως όχι ακόμα.

Έτσι μου ήρθε η ιδέα για ένα λουλουδάτο στεφάνι, που θα μπορεί να διακοσμεί την είσοδο του σπιτιού μας για καιρό.

.

Πώς το έφτιαξα; πολύ απλά!

Έπλεξα αρκετά λουλούδια και μια πεταλούδα.

Ζήτησα από τον καλό μου και μού έφτιαξε ένα στεφάνι με σύρμα.

Το τύλιξα με χαρτιά (είδος ανακύκλωσης κι αυτό!) , με φαρδιά κολλητική ταινία και έπειτα με μια φαρδιά κορδέλα.

Τέλος έραψα πάνω στην κορδέλα πάνω τα διακοσμητικά που είχα πλέξει.

.

στεφάνι3

.

Τα παιδιά το χάρηκαν πολύ και η μαμά μου μού είπε: 🙂

“Δεν το λυπάσαι που το κρέμασες έξω; Θα το χαλάσει ο ήλιος!”

“Δεν πειράζει, μανούλα, θα φτιάξω άλλο αν χαλάσει- το βλέπουμε εδώ και το καμαρώνουμε!”

.

Είναι, νομίζω, ένα όμορφο καλωσόρισμα δίπλα στην πόρτα μας!

.

με την αγάπη μου

Αλεξία momyof6

.

στεφάνι2

.

2 Σχόλια (+add yours?)

  1. Mαρία Έλενα
    Ἀπρ. 25, 2015 @ 21:50:13

    Είναι πολύ όμορφο
    Φιλάκια …

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  2. DiaperGifts
    Ἀπρ. 28, 2015 @ 21:33:48

    Μπράβο Αλεξία μου! Πολύ ωραίο!!!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

