“Άνοιξη μπήκε για καλά, και η πασχαλιά ευωδιάζει…”

…κι ανοίγουν κήποι εντός μου”

(από το ποίημα: “Αναστάσιμος” του Γ. Βερίτη (ΕΔΩ)

.

μια φωτογραφική βόλτα στην εξοχή, που λουλούδιασε και άρχισε να μοσχομυρίζει!

άνοιξη 11

.

άνοιξη 12

.

μπουμπούκιασε η τριανταφυλλιά! πόσο περιμένω να ανθίσει και να γεμίσει με τα πανέμορφα άνθη της!…

άνοιξη 10

.

άνοιξη 9

.

οι φραουλιές, με τα λουλουδάκια τους, ετοιμάζονται για την καρποφορία… άντεξαν όλο τον χειμώνα, σε κατάσταση “νάρκης”, και τώρα σφύζουν και πάλι από ζωή

.
άνοιξη 14

.

ταπεινά αλλά τόσο ωφέλιμα τα βότανα: μελισσόχορτο και ρίγανη- ούτε που ξεχωρίζουν ανάμεσα στα αγριόχορτα, αλλά πόσα πολύτιμα στοιχεία μας δίνουν!…


άνοιξη 2

.άνοιξη 3

.

το ταπεινό χαμομήλι, πόσο χρήσιμο και ωφέλιμο κι αυτό!… 

με λίγο κόπο, μαζεύουμε βότανα, τα αποξηραίνουμε και ετοιμάζουμε τα ροφήματα και τα μυρωδικά για το μαγείρεμα μας 

άνοιξη 1

.

“γιασεμί το ελληνικό” με τα χαρακτηριστικά κίτρινα ανθάκια του

άνοιξη 4

.άνοιξη 5

.

και τα μικροσκοπικά αγριολούλουδα- σε φυσικό μέγεθος- με έκαναν να γονατίσω για να τα φωτογραφίσω- σαν να υποκλίθηκα στον Δημιουργό και στο μεγαλείο της Δημιουργίας Του…

άνοιξη 6

.
άνοιξη 8.

Χριστός Ανέστη!

με την αγάπη μου

Αλεξία momyof6

.

οι φωτο αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της οικογένειάς μας. Μπορείτε να κοινοποιήσετε τον σύνδεσμο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να αντιγράψετε κάποιες, με αναφορά στην πηγή. Σας ευχαριστώ!

.

άλλες φωτογραφικές συλλογές- περίπατοι στην φύση:

Κυκλάμινα και άλλα… (μια φωτογραφική βόλτα στην εξοχή)

“Θάλασσα και ουρανός” (ένας φωτογραφικός περίπατος…)

“Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει, καλοκαίρι θα μυρίσει!” (συλλογή φωτογραφιών)

Αλκυονίδες μέρες στην εξοχή… (συλλογή φωτογραφιών)

.

η μουσική του ποιήματος, για να συνοδεύσει την “βόλτα” μας στην ανοιξιάτικη φύση:

.

11 Σχόλια (+add yours?)

  1. sotiria
    Ἀπρ. 20, 2015 @ 09:25:37

    Μύρισε άνοιξη! Αγαπημένη η πασχαλιά και το χαμομηλακι που μου θυμίζουν το πατρικό μου! Τις καλημερες μου… Φιλια!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. eleniplus
    Ἀπρ. 20, 2015 @ 10:17:59

    Μπουμπούκιασαν, λουλούδιασαν, μοσχοβόλησαν και μας φτιάχνουν τη διάθεση! Ήμουνα κι εγώ στην εξοχή το Σαββατοκύριακο, και απόλαυσα την αναγέννηση της φύσης.

    Καλημέρα
    Ελένη

    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  3. Yianna panou
    Ἀπρ. 20, 2015 @ 20:12:19

    Αλεξία μου, στο έχω ξαναπεί μου αρέσουν πολύ τα πιο προσωπικά σου κείμενα. Και οι φωτογραφίες είναι υπέροχες, μύρισε άνοιξη… Ένα λουλούδι που λατρεύω και δεν μπορώ να καλλιεργήσω στο μπαλκόνι είναι η τριανταφυλλιά… Πάντα λουλουδάτη να είναι η ζωή σου!!! Σε φιλώ γλυκά!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἀπρ. 21, 2015 @ 08:35:25

      Ναι, Γιάννα μου, όσο μπορώ κάνω και δικές μου αναρτήσεις με πράγματα που θέλω να μοιραστώ από εδώ μέσα… και τις χαίρομαι και εγώ!

      Να ΄σαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!

      Για την τριανταφυλλιά, ίσως να δοκιμάσεις μια ποικιλία “νάνα” (είχα και εγώ σε γλάστρα και αντέχει)- ή εκείνες που είναι ειδικές για καλλιέργεια σε μεγάλη γλάστρα.

      την αγάπη μου πάντα ❤

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  4. Mαρία Έλενα
    Ἀπρ. 20, 2015 @ 22:27:57

    Όμορφες φωτος
    Φιλάκια …

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. Πωλίνα
    Ἀπρ. 21, 2015 @ 10:55:52

    Τι υπέροχες φωτογραφίες Αλεξία μου. Βλέποντάς τες σου έρχεται να ετοιμάσεις μια βαλίτσα και να φύγεις. Καλημέρα.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. Εἰδοποίηση σύνδεσης: Άνθισαν οι τριανταφυλλιές μας!- εν αναμονή του μικρού μας μπουμπουκιού… | momyof6

Ἀπαντῆστε

