Όταν νιώθω μόνη και αβοήθητη…

Παναγία αγιογραφία

Είναι φορές που αισθάνομαι εντελώς μόνη και αβοήθητη και πελαγώνω μπροστά στις δυσκολίες και τα προβλήματα…

αν και υπάρχουν άνθρωποι που με νοιάζονται, δεν μπορούν να προσφέρουν πάντα σε πρακτικό επίπεδο.

Έτσι αισθάνθηκα τις τελευταίες ημέρες, λόγω κάποιων μικρών προβλημάτων που είχα…

 

όταν όμως το βλέμμα μου στράφηκε στην εικόνα της Βρεφοκρατούσας Παναγίας,όταν συνάντησα την ματιά Της… τότε ένιωσα να μιλάει στην ψυχή μου και να μου λέει:

“Παιδί μου, εγώ είμαι πάντα εδώ για εσένα και για τον καθένα που μου το ζητάει!…”
Ναι, Μάνα του κόσμου όλου και δική μου μάνα, πιο πολύ και από την μάνα που μου έδωσε την ζωή.

και τότε πήρα κουράγιο και δύναμη και σηκώθηκα και είπα:

“Στα χέρια σου είμαστε, Θεέ μου! Θα περάσει κι αυτό, με την βοήθειά Σου και την βοήθεια την Παναγίας Μητέρας Σου!”
Γαλήνεψε η ψυχή μου και ηρέμησα.

Έχει ο Θεός για όλα, Εκείνος δεν μας αφήνει ποτέ … 

 

Θυμήθηκα και τα λόγια του αγίου Παϊσίου, που έλεγε:

“Γνώρισα νέες μητέρες που δεν είχαν από πουθενά βοήθεια, κι όμως το πρόσωπό τους έλαμπε!”…

γιατί εκείνες ήταν αφημένες στην στοργική αγκαλιά του Θεού και εκεί κατέθεταν τους προβληματισμούς τους… σκέφτηκα.

 

Και συνεχίζουμε τον αγώνα μας.

 

Αλεξία momyof6

 

(ελάχιστες σκέψεις από το ημερολόγιό μου, που ένιωσα την ανάγκη να καταθέσω και εδώ…για να ανατρέχω σε στιγμές δύσκολες…)

η αγιογραφία είναι δική μου (“μάθημα”) και την έχω αναρτήσει στο άρθρο:

Μάνα μου Παναγία…

 

7 Σχόλια (+add yours?)

  1. otanstelneienapaidi
    Μαρ. 31, 2015 @ 08:46:08

    Μίλησες στην καρδιά μου Αλεξία μου!

    Και εγώ το έχω αισθανθεί ώρες ώρες..αλλά δόξα το Θεό
    με την βοήθειά Του προσπερνάμε τα πάντα ..και συνεχίζουμε!

    Συμφωνώ απόλυτα..
    Έχει ο Θεός για όλα, Εκείνος δεν μας αφήνει ποτέ …

    Πολύ ΄όμορφη και η εικόνα που έχεις φτιάξει..

    καλή συνέχεια και καλά κουράγια
    πάντα με την βοήθειά Του!

    σε φιλώ!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. momyof6
    Μαρ. 31, 2015 @ 08:49:56

    το έχεις αισθανθεί και εσύ… και μάλλον οι περισσότερες μανούλες

    από Εκεί όμως αντλούμε πάντα την δύναμη να συνεχίσουμε…

    να είσαι καλά, χαίρομαι πολύ που μπορούμε και επικοινωνούμε, νιώθουμε η μια την άλλη και αλληλοβοηθιόμαστε, έστω διαδικτυακά… μεγάλη ευλογία!

    καλή συνέχεια και σε εσένα!

    την αγάπη μου πάντα ❤

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  3. eleniplus
    Μαρ. 31, 2015 @ 09:13:53

    Καλημέρα Αλεξία μου,
    Να είσαι καλά και να αντλείς πάντα δύναμη για να ξεπερνάς τις μικρές και τις μεγαλύτερες δυσκολίες της ζωής.

    Τα φιλιά μου
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. Yianna Panou
    Μαρ. 31, 2015 @ 21:02:57

    Αχ Αλεξία μου η ανάρτηση σου αυτή με βρίσκει σε μια δύσκολη περίοδο όπου και πάλι μόνο ο παππούλης με την καθοδήγηση του και την διαρκή του υπενθύμιση πως η Παναγία είναι κοντά μου με γαλήνεψε και μου έδωσε δύναμη… Πότε πότε χρειαζόμαστε και καμιά υπενθύμιση… Γιατί ακόμα και αν δεν πάνε όλα καλά, πάλι η Παναγία είναι που θα μας δώσει δύναμη να ανταπεξέλθουμε… Εύχομαι ότι προβλήματα υπάρχουν να περάσουν γρήγορά και ανώδυνα…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. sarakey
    Μαρ. 31, 2015 @ 22:36:45

    Πολύ όμορφες σκέψεις γεμάτες ελπίδα και συγκίνηση….. Καλό σας βράδυ..

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

