Ένα ακόμα βραβείο Liebster για το ιστολόγιό μας- η αγάπη σας μου δίνει δύναμη!

Και να που μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα παρέλαβα και το τρίτο βραβείο για το ιστολόγιό μου!

Αυτή την φορά από την Μαρία, από το mamaliciouss.wordpress.com ,μια γλυκύτατη κοπέλα που ενώ είναι πολύ φρέσκια στην μπλογκόσφαιρα, τα πηγαίνει θαυμάσια! Καλή συνέχεια ,Μαρία μου, σου εύχομαι να συνεχίσεις με χαρά το blogging και πάντα να εκφράζεσαι τόσο άμεσα και πηγαία μέσα από τα κείμενά σου!…

Ειλικρινά, πέρα από την χαρά που νιώθω, το γεγονός αυτό μου δίνει μεγάλη ενθάρρυνση στο να συνεχίσω να αναρτώ σε αυτή την διαδικτυακή μου γωνίτσα.

Ο κόπος της καθημερινότητάς μεγάλος, οι απαιτήσεις και οι προκλήσεις πολλές… το μπλογκ αυτό είναι ένα μικρό αποκούμπι, όπου θα σταθώ για λίγα λεπτά κατά την διάρκεια της ημέρας,θα ξαποστάσω,  θα καταθέσω κάτι που με συγκίνησε και κάτι που θα ήθελα να μοιραστώ με όσους με διαβάζουν…και που ελπίζω πως με τον χρόνο θα γίνει μια “συλλογή” από όμορφες αναμνήσεις…

Η επικοινωνία με άλλες μητέρες με γεμίζει με τόση δύναμη! να είστε καλά, κορίτσια μου, δεν ξέρω πού να αποδώσω πλέον το βραβείο, καθώς οι περισσότερες φίλες από το Μαμαδο blog το έχουν ήδη λάβει.

Το αφήνω, λοιπόν, ανοιχτό, σε όσες θα ήθελαν με την σειρά τους να συνεχίσουν αυτή την όμορφη σειρά αλληλογνωριμίας.

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είστε όλες γερές και να χαιρόμαστε το μεγαλύτερο δώρο και ευλογία στην ζωή μας, τις οικογένειές μας!

τους όρους του “παιχνιδιού” μπορείτε να δείτε εδώ, όπως και τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που μου έγιναν:

Το βραβείο Liebster και οι 10 ερωτήσεις – για να γνωριστούμε καλύτερα!

καθώς και την ανάρτηση για το δεύτερο βραβείο Liebster που παρέλαβα, εδώ:

Ένα ακόμα βραβείο Liebster για το ιστολόγιό μας!

.

Καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε όλες τις φίλες!

την αγάπη μου

Αλεξία momyof6

.

 

Ἀπαντῆστε

