Οι πλεκτο- δημιουργίες μου

μια φωτογραφική συλλογή με τις πλεκτοδημιουργίες μου- όσα έχω φτιάξει τα έχω χαρίσει ή τα φορούν τα παιδιά μου, και δεν είχα προβλέψει να τα φωτογραφήσω όλα…όσες φωτο έχω, τις αναρτώ εδώ.

όλες οι αναρτήσεις για βελονάκι: ΕΔΩ
τερλίκια 2

.

τερλίκια 1

.

σκουφάκια και καπέλα, για κοριτσάκια και αγοράκια

 

.

 

.

.

 

.

 

.

θήκη για κινητό, smart phone, φωτογραφική μηχανή ή…απλώς πουγκί!

.

θήκη κινητού 1

 

.

μια καρφίτσα- λουλούδι!

.

και καπέλα για κυρίες!

καπέλο

.

.

.

μια πρακτική θήκη για τις βελόνες

.

ένα τσαντάκι για κυρίες!


.

κρεμαστό- λουλούδι με μεταλλική κλωστή και ημιπολύτιμο λίθο

κόσμημα 3.

στολίδια για το σαλόνι μας!

καλύμματα για τα σκαμπώ και για τα  μαξιλαράκια


.

.

.

πώς σας φαίνονται;…

για οτιδήποτε θελήσετε, επικοινωνήστε μαζί μου στο antexoume@gmail.com ή στείλτε μου προσωπικό μήνυμα στο facebook.com/profile

Αλεξία momyof6

.

.

 

8 Σχόλια (+add yours?)

  1. Όλγα
    Φεβ. 04, 2015 @ 10:19:57

    Πωπω…Πανέμορφα όλα…:)

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. momyof6
    Φεβ. 04, 2015 @ 10:36:29

    Να ΄σαι καλά, Όλγα μου!

    πιάσε και εσύ ξανά το βελονάκι, είδες τι όμορφα πράγματα φτιάχνει;… 🙂

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  3. DiaperGifts
    Φεβ. 04, 2015 @ 22:50:42

    Χρυσοχέρα είσαι!!! Πότε τα προλαβαίνεις όλα?? Πραγματικά σε θαυμάζω! Φιλάκια πολλά

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  4. Yianna Panou
    Φεβ. 05, 2015 @ 07:51:08

    Όλα είναι υπέροχα μα πιο πολύ αγαπω τις καρφίτσες και της θήκες για μαξιλάρια! Μπράβο σου Αλεξία μου!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. Πωλινα
    Φεβ. 05, 2015 @ 08:07:17

    Λατρεύω τα πλεκτά. Έχω τρέλα με το βελονάκι. Είναι πολύ όμορφο να δημιουργείς κάτι όμορφο με ένα απλό κουβαράκι.Ειδικά με κουβέρτες και μαξιλαροθήκες. Μόλις χαλαρώσω και μπω σε ένα πρόγραμμα θα το ξαναπιάσω κι εγώ. Μπράβο Αλεξία μου.

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Φεβ. 05, 2015 @ 09:03:30

      Φτιάχνεις πανέμορφα πράγματα, Πωλίνα μου, τα έχω δει στο μπλογκ σου. Το μωράκι σου θα έχει πανέμορφα πλεκτά!

      Κουβέρτα ακόμα δεν έχω πιάσει να κάνω, αλλά ψάχνω να βρω ένα καλό βαμβακερό νήμα για να πλέξω για το νινί μου!

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

