Πώς πλέκω καρδούλα (με βελονάκι)

πλεκτή καρδιά

.

έψαχνα ένα πολύ ξεχωριστό πλεκτό δώρο, συμβολικό, για μια ιδιαίτερη περίσταση και για το πιο αγαπημένο μου πρόσωπο…μάλλον μαντέψατε για ποιον! ❤

και βρήκα αυτό το βιντεάκι που περιγράφει αναλυτικότατα πώς πλέκεται μια καρδούλα σε ελάχιστο χρόνο.

Ακόμα και για τους πιο αρχάριους, είναι πολύ κατατοπιστικό και περιγραφικό.

Γιατί να μην το επιχειρήσετε και εσείς;

.

Πλεκτη Καρδια/ Crochet Easy Heart Tutorial

.

Με τις καρδούλες μπορούμε να στολίσουμε οποιοδήποτε πλεκτό, να τις ράψουμε πάνω σε μπλούζες και φορέματα για μια ξεχωριστή πινελιά ή να φτιάξουμε μπρελόκ ή άλλα διακοσμητικά.

.

Καλή επιτυχία και καλά πλεξίματα!

Αλεξία- momyof6

.

οι αναρτήσεις μου, για πλέξιμο με βελονάκι:

ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΛΕΞΙΜΟ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. sp00nstories
    Ἰαν. 22, 2015 @ 16:55:26

    Ήρθα μια επισκεψούλα και από δω και έπεσα σε μια υπέροχη πλεχτή καρδούλα! Καλό απόγευμα Αλεξία!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  2. Κάλλη Κεντ
    Ἰαν. 26, 2015 @ 13:46:33

    Σε θαυμάζω, εσένα και όλες όσες μπορείτε και πλέκετε! Κάτι που εγώ δεν το ‘χω! Ήρθα από το link party της Εύης!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  3. Ανναστέλλα (Decofairy)
    Ἰαν. 26, 2015 @ 17:13:24

    Είναι τελειο! Εγω πάλι, εχω μία αρνηση απέναντι στο πλέξιμο…μενω να σας θαυμάζω 🙂

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  4. HappyMum Angie
    Ἰαν. 26, 2015 @ 23:08:43

    Μόλις το πάρω απόφαση θα σε έχω στο νου μου γιατί όλο λέω αλλά όλο το αμελώ!
    από το πάρτυ του mama’s’n’papa’s

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. Athena Craftcooklove
    Ἰαν. 27, 2015 @ 06:31:06

    Αλεξία μου δεν το εχω με το βελονάκι αλλα θέλω να το αρχίσω κ αυτό !!! Φιλιά πολλα

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. καιτη
    Ἰαν. 28, 2015 @ 05:36:49

    Πολύ όμορφο!!
    απο link party mama’s n’ papa’s

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

