Το βραβείο Liebster και οι 10 ερωτήσεις – για να γνωριστούμε καλύτερα!

 .
     Το όμορφο blog “Νηπιαγωγείο… mou”, μου έκανε την τιμή να μου χαρίσει το βραβείο Liebster! Αυτό είναι πολύ σημαντικό για ένα μικρό blog σαν και το δικό μου! Το “Liebster Award” είναι ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να γίνουν ακόμα περισσότερα blogs ευρύτερα γνωστά στο διαδίκτυο! Σε ευχαριστώ πολύ λοιπόν!
.
     Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:
1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.
.
2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.
 .
3) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.
 .
4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.
 .
Ορίστε και οι δικές μου απαντήσεις στις 10 ερωτήσεις του παιχνιδιού!
 .
1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;
 Θα μιλήσω συγκεκριμένα για το “μικρό” μου ιστολόγιο, το momyof6.wordpress.com .
Αρχικά λειτούργησε ως αρχείο και “αποθήκη” άρθρων που διάβαζα και με ενδιέφεραν, και δεν ήθελα να χαθούν μέσα στο πέλαγος του διαδικτύου.

Από καιρό τα αποθήκευα στον υπολογιστή μου, αλλά αφού πλέον συνήθισα το blogging,σκέφτηκα να τα μοιράζομαι και με άλλους…

 .
2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
 Με ενθουσιάζει η λάμψη και το χαμόγελο στα μάτια των παιδιών- μου δίνει ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον της πατρίδας μας και του κόσμου όλου…
 .
3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
 η επικοινωνία είναι ένα από τα ζητούμενα του blogging. Η ανταπόκριση των αναγνωστών δίνει δύναμη για συνέχιση της προσπάθειας και η ανταλλαγή απόψεων βοηθά στο να αντικρίσουμε καλύτερα την πραγματικότητα και να βελτιωθούμε ως πρόσωπα.
 .
4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
εδώ αναρτώ άρθρα για το μεγάλωμα των παιδιών μας, από την εγκυμοσύνη και τον θηλασμό ως την εφηβεία (όπως κατανέμονται και οι ηλικίες των παιδιών μου!).πρακτικά θέματα για την οργάνωση της οικογενειακής ζωής, συνταγές, κατασκευές για τα παιδιά, παραμύθια, μουσική…αλλά και θέματα πνευματικά ή εθνικά, κοινωνικά και πολλά άλλα…¨πολυπρόσωπο” αυτό το ιστολόγιο…όπως και η καθημερινότητα μας ως γονείς!!!Τελευταία έχω αρχίσει να αναρτώ περισσότερα προσωπικά κείμενα, ως ανταπόκριση στο αίτημα των αναγνωστών.

 .
5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
 Πολλές φορές επικοινώνησα διαδικτυακά με άλλους bloggers…τις περισσότερες φορές , αυτή η επικοινωνία μου έδωσε μεγάλη χαρά.
Προσωπικά έχω γνωριστεί μόνο με μια άλλη blogger.
.
6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Ένα από τα όνειρά μου είναι να συμμετέχουν και τα παιδιά μου στις αναρτήσεις!- ήδη τα μεγαλύτερα με βοηθούν με πολλή προθυμία και χαρά, καθώς κατέχουν περισσότερο κάποια θέματα που αφορούν τους υπολογιστές.
Θα χαιρόμουν πολύ η παρέα των μητέρων- αναγνωστών μου να μεγάλωνε και να γινόταν πιο τακτική η επικοινωνία μας και μέσα από το μπλογκοσπιτάκι μου!
 .
7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
 Νομίζω πως η ταχύτητα στις δουλειές του σπιτιού είναι ένα από τα “χαρίσματά” μου- δεν μπορώ να ισχυριστώ ωστόσο ότι γίνονται με τελειότητα, αλλά η αποτελεσματικότητα μετράει! 🙂
 .
8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
 Αναλόγως με τις “συνθήκες” στο σπίτι…προτεραιότητα έχουν πάντα τα παιδιά .
Αν υπάρχει διαθέσιμος χρόνος, το blogging είναι για εμένα ξεκούραση και αναζωογόνηση!
 .
9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
 όπως είπα και παραπάνω, ξεκίνησα με αναδημοσιεύσεις άρθρων που διάβαζα και δεν ήθελα να χάσω.
Πλέον προσπαθώ περισσότερο να γράφω και δικά μου κείμενα, με αφορμή κάποια γεγονότα της οικογενειακής μας ζωής.
.
10) Ευχές για τον αναγνώστη.
 Εύχομαι στους αναγνώστες μας καλή δύναμη και ο Θεός να σας χαρίζει ό,τι καλύτερο, ό,τι έχει ο καθένας ανάγκη.
Στις μανούλες που με διαβάζουν ,να χαίρονται τις οικογένειές τους και να απολαμβάνουν τους καρπούς του κόπου τους….
 .
.
Τα blogs στα οποία απονέμω με τη σειρά μου το βραβείο είναι:
 .
 .
.
 .
5. Μαρία Έλενα δημιουργίες της Μαρίας Έλενας
 .
6. 365 days of bliss της Μαριάννας
.
7. κερασόπιτες της Έλενας
8. e-mama.gr της Χριστίνας
.
9. παρασκευή απόγευμα της Παρασκευής
 .
10.mommas daily life  της Μάχης
.
Μανούλες, η σειρά σας τώρα για να συμμετέχετε στο παιχνίδι!
.
“Κάθε μέρα νέα σειρά, νέα διάθεση, ενθουσιασμός και αγάπη στα παιδιά!” ( αγ. Πορφύριος)
 μια αναγκαία διευκρίνηση:
ήθελα πολύ να απονείμω το βραβείο σε όλες τις μαμαδο- bloggers που γνώρισα μέσα από το υπέροχο Μαμαδο -blog στο ΦΒ…για την αγάπη που με πλαισίωσαν και για την στήριξή τους…
αλλά δυστυχώς υπάρχει περιορισμός στις προτάσεις που μπορώ να κάνω- μέχρι 10.
έτσι επέλεξα τυχαία κάποια μπλογκ, τα πρώτα που έπεσαν στο μάτι μου ανοίγοντας το ΦΒ.
η αγάπη μου για όλες είναι σίγουρη!!! ❤
.
.

14 Σχόλια (+add yours?)

  1. des tzav (Μαμά σε κρίση)
    Ἰαν. 18, 2015 @ 01:02:14

    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Μια ευκαιρία να σε γνωρίσουμε λίγο καλύτερα μέσα από τις ερωτήσεις που σου έγιναν!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰαν. 18, 2015 @ 06:49:17

      Σε ευχαριστώ πολύ, Δέσποινα, και ευχαριστώ και την τριανταφυλλένια που μου έδωσε την ευκαιρία να μιλήσω και να παρουσιάσω το μπλογκοσπιτάκι μου!

      Είναι πολύ όμορφο να γνωριζόμαστε και να επικοινωνούμε, έστω διαδικτυακά.

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  2. Katerina Konstantinou
    Ἰαν. 18, 2015 @ 12:54:49

    Ήρθα βολτούλα να γνωριστούμε και έπεσα πάνω σε αυτή την ανάρτηση! Χάρηκα για τη γνωριμία!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  3. παρασκευή απόγευμα
    Ἰαν. 19, 2015 @ 00:10:03

    Ἀπάντηση

  4. Μέλια
    Ἰαν. 19, 2015 @ 13:39:17

    Δεν είναι τυχαίο Αλεξία μου που το μπλοκοσπιτάκι σου βραβεύτηκε…. ότι “ανεβάζεις” είναι προσεγμένο και το κυριότερο γεμάτο αγάπη!

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, που τα προλαβαίνεις ΟΛΑ!!!!!
    Ο Θεός να σου δίνει δύναμη..

    Την αγάπη μου και σε χιλιοευχαριστώ για το βραβείο “αγάπης”!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  5. Τριανταφυλλένια
    Ἰαν. 19, 2015 @ 20:20:22

    Συμφωνώ με τη Μέλια!!! η ιστογωνίτσα σου είναι φανταστική!!! Χαίρομαι που σε γνωρίσαμε λίγο καλύτερα!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  6. momyof6
    Ἰαν. 20, 2015 @ 13:17:01

    Να είσαι καλά και εσύ, Τριανταφυλλένια μου!

    η μια μανούλα με την άλλη παίρνουμε κουράγιο και δύναμη…

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  7. Εἰδοποίηση σύνδεσης: e-mama.gr | Το blog μας πήρε το πιο γλυκό βραβείο. Liebster Award λοιπόν! - e-mama.gr
  8. emama christina
    Ἰαν. 27, 2015 @ 13:37:46

    Ήρθε η σειρά μου να σε ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκανες να μου δώσεις το βραβειάκι και να σου ευχηθώ πάντα να σε τιμούν για την πολύ καλή δουλειά που κάνεις Αλεξία μου!!! Χάρηκα που σε γνώρισα λίγο καλύτερα!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Ἰαν. 27, 2015 @ 15:12:24

      Να είσαι καλά, Χριστίνα μου, και σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!

      Χαίρομαι και εγώ που σε γνώρισα περισσότερο μέσα από τις απαντήσεις που έδωσες και εύχομαι να συνεχίσουμε έτσι, αγαπημένες και ενωμένες, οι μαμαδομπλόγκερς την όμορφη δουλειά!

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

