Αποτελέσματα του πρώτου, χριστουγεννιάτικου link party του momyof6

καμπάνα 8

Να που το πάρτυ μας συμπλήρωσε μια εβδομάδα και που ήρθε η ώρα να “κλείσει”!

Πολύ το χάρηκα αυτό το πάρτυ και περιμένω με ανυπομονησία τις συμμετοχές σας και στο επόμενο (σύντομα θα ανακοινωθεί το θέμα).

Θα ήθελα, για ακόμα μια φορά, να σας ευχαριστήσω όλες τις μανούλες για τις συμμετοχές σας – δυστυχώς, όπως έγραψα και στο μαμαδ0- blog, δεν κατάφερα να αφήσω σχόλια σε όλες τις αναρτήσεις, σε όλα τα μπλογκ, γιατί κάπου “κολλούσε” το σύστημα και δεν μου το επέτρεπε- ενώ το επιχείρησα πολλές φορές.

Ωστόσο σας επισκέφτηκα όχι μόνο μία, αλλά περισσότερες φορές…διάβασα τα πανέμορφα κείμενα, βγαλμένα από την καρδιά σας…

θαύμασα τις κατασκευές, φτιαγμένες με τόσο μεράκι, φαντασία και έμπνευση…

 

και σκέφτομαι:

Τελικά η μητρότητα μας εμπνέει σε όλους τους τομείς!

 

και στο γράψιμο, και στην “μυθοπλασία”, και στις χειροποίητες δημιουργίες, και στις παιδικές κατασκευές , και στην μαγειρική- ζαχαροπλαστική, και σε όλα!

και πού βρίσκουμε τον χρόνο, θα μου πείτε;…αυτό είναι για εμένα το πιο “θαυμαστό”!

ξέρετε, όμως, όταν η μανούλα είναι ήρεμη και χαρούμενη στο σπιτικό, όλα γύρω της κυλούν πιο ομαλά και αυτό φέρνει διάθεση για δημιουργία, που θα φέρει με την σειρά της περισσότερη ικανοποίηση και χαρά…και αυτό μεταδίδεται και στα παιδιά μας…και αυτό είναι τελικά το ζητούμενο: να περνούμε όμορφα και χαρούμενα μέσα στις οικογένειές μας!

 

Αρκετά “φιλοσόφησα”, ώρα να σας πω και τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας:

όπως σας είχα πει, τα παιδιά μας θα επέλεγαν τις τρεις συμμετοχές, που τους άρεσαν περισσότερο- τα κριτήρια των παιδιών τα καταλαβαίνετε, φυσικά…

οργανώσαμε ολόκληρη ψηφοφορία- ναι, με κάλπη και ψηφοδέλτια! 🙂 – και κάθε παιδί είχε δικαίωμα για τρεις ψήφους- τα μεγάλα ψήφισαν και για τα μικρά! 🙂

.

Και να οι τρεις τυχερές:

1. το μπισκοτόσπιτο- σοκολατόσπιτο της Ελπίδας

http://twoboysandhope.blogspot.gr/2013/12/blog-post_23.htm

2. οι χριστουγεννιάτικες κατασκευές με πάνες- diaper gifts, της Χριστίνας

https://diapergifts.wordpress.com/

3 το παραμύθι της Μέλιας: το αγγελάκι της φουντωτής γιρλάντας (για την διαφορετικότητα)

http://oikohouse.wordpress.com/2014/12/09

.

Πώς σας φαίνονται οι επιλογές των παιδιών;…

Εγώ, όμως, δεν θα μπορούσα με τίποτα να επιλέξω ανάμεσα σε όλες αυτές τις συμμετοχές…γιατί όλες με άγγιξαν και κάτι άφησαν στην ψυχή μου…και θα ήθελα, μέσα από την καρδιά μου, όλες να σας ευχαριστήσω για την συμμετοχή και την αγάπη σας.

Γι αυτό αποφάσισα να στείλω σε όλες τις μανούλες από ένα δωράκι- μια πλεκτή καμπανούλα για το δέντρο σας- και από μια χριστουγεννιάτικη καρτούλα, που θα φτιάξουμε με τα παιδιά.

Από εσάς περιμένω να μου στείλετε την διεύθυνσή σας και, μέσα στις επόμενες μέρες, το δωράκι σας θα ταχυδρομηθεί.

(απαντήστε στο μέιλ που θα σας στείλω- εννοείται πως τα προσωπικά σας στοιχεία παραμένουν εμπιστευτικά, όπως και τα δικά μου στοιχεία- γιατί κάποιοι επιλέγουν την ανωνυμία στο διαδίκτυο και , μεταξύ εκείνων, και η δική μας οικογένεια).

link party 2

Με το καλό να ξαναβρεθούμε στο επόμενο λινκ πάρτυ του ιστολογίου μας!

πολλά φιλιά και την αγάπη μου

Αλεξία- momyof6

.

 

 

8 Σχόλια (+add yours?)

  1. elpidatwoboysandhope
    Δεκ. 16, 2014 @ 10:58:37

    ευχαριστουμε βρε Αλεξια μου!!! Τι ομορφη κίνηση!!! Και βεβαια θα σου δωσω τη διευθυνση μου!!! πολλα φιλια

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. momyof6
    Δεκ. 16, 2014 @ 13:40:59

    Να είστε καλά, κορίτσια!

    είναι πολύ όμορφο να τα λέμε, έστω διαδικτυακά!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  3. Admin
    Δεκ. 16, 2014 @ 16:09:03

    Σ’ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την υπέροχη φιλοξενία σου, καθώς και τα παιδάκια σου για την ψήφο 😉

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  4. Μέλια
    Δεκ. 16, 2014 @ 17:20:56

    Ήμουν σίγουρη Αλεξία μου ότι δεν θα άφηνες καμιά μας χωρίς δωράκι!!
    Άλλωστε όλες νικήτριες είμαστε… “μανούλες”!!

    Χίλια ευχαριστώ στα παιδιά για την ψήφο τους!!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Δεκ. 16, 2014 @ 21:58:08

      Να σου πω, Μέλια μου…το θέλανε τελικά και τα παιδιά να στείλουμε καρτούλες και δωράκια σε όλες τις συμμετοχές.

      πράγματι, όλες είμαστε νικήτριες, αφού είμαστε μανούλες!…

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

      • Μέλια
        Δεκ. 23, 2014 @ 13:26:25

        Αλεξία μου μόλις “πήρα” την χριστουγεννιάτικη καρτούλα σας με τις ευχές σας!!
        Την κατακόκκινη και με πολύ αγάπη φτιαγμένη καμπανούλα σου,την έβαλα στο ψηλότερο κλαδί του δέντρου μας.

        Χίλια ευχαριστώ στα παιδιά.
        Την αγάπη μου.

        Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

        Ἀπάντηση

      • momyof6
        Δεκ. 23, 2014 @ 17:23:09

        Πόσο χαρήκαμε που έφτασε κιόλας το δωράκι μας!

        χαίρομαι πολύ και για την καμπανούλα μου, που βρήκε μια θέση στο δέντρο σας.

        την αγάπη μας ❤

        Μοῦ ἀρέσει

        Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

