Φάτνη με βυζαντινούς χαρακτήρες (κατασκευή)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Φέτος σκεφτήκαμε να αντικαταστήσουμε τα πήλινα “αγαλματάκια” που τοποθετούσαμε μέσα στη Φάτνη μας με βυζαντινούς χαρακτήρες.Πήραμε μια χάρτινη βυζαντινή εικόνα μεγάλου μεγέθους, την κολλήσαμε επάνω σε ένα χαρτόνι και στην συνέχεια κόψαμε τις παραστάσεις.

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν όταν τους προτείναμε  την αλλαγή, αφού έτσι¨θα είναι όλα αληθινά, όχι ψεύτικα”, είπαν…και μένουν ώρα μπροστά της παρατηρώντας την…και δίνεται η ευκαιρία να συζητήσουμε πολλά σχετικά με τη Γέννηση του Χριστού μας. Όχι σαν παραμύθι, αλλά σαν την μεγαλύτερη Αλήθεια  που περιμένουμε….

Το αληθινό μιλάει στις ψυχούλες τους, η βυζαντινή εικονογραφία διδάσκει στα παιδιά πολλά. (δείτε την σχετική ανάρτηση  πατώντας εδώ)

Τα πήλινα αγαλματάκια  τα τοποθέτησαν σε ένα χαρτοκούτι που βάψαμε με πλαστικό χρώμα καφέ και τα παιδιά θα στολίσουν με αστέρια και ό,τι άλλο θέλουν.Μπροστά σε αυτή την δεύτερη φάτνη μας τα μικρότερα παιδιά κάνουν “δραματοποιήσεις” και αναπαραστάσεις της Άγιας Νύχτας , μέσα στα όρια της παιδικής απλότητας και ευλάβειας…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!να περάσετε όμορφα και ευλογημένα μαζί με τα παιδιά σας!

*******************

(αναδημοσίευση της περσινής μας ανάρτησης)

σχετικά άρθρα:

  1.  Μπροστά σε μια βυζαντινή εικόνα: πώς να μιλήσουμε στα παιδιά για την Γέννηση του Χριστού; -πώς να απαντήσουμε σε «θεολογικές» απορίες τους
  1.  “Πες μας ,μπαμπά ,για τα Χριστούγεννα” (μιλώντας στα παιδιά για αληθινές ιστορίες που σχετίζονται με την Γέννηση του Χριστού) 
  2. .

.

με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στο λινκ- πάρτυ του:crazytouristsblogging.blogspot.gr

.

22 Σχόλια (+add yours?)

  1. CrazyTourists
    Δεκ. 06, 2014 @ 23:47:36

    Πολλή ωραία ιδέα και πρωτότυπη!!
    Καλές γιορτές να έχουμε!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή στο party μου!
    Φιλιά

    Τρελοτουρίστρια

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  2. momyof6
    Δεκ. 06, 2014 @ 23:50:31

    Να ΄σαι καλά, καλή μου Τρελοτουρίστρια!
    Χαίρομαι που σου άρεσε η φάτνη μας.

    Σε ευχαριστώ και εγώ για την ευκαιρία για συμμετοχή στο πάρτυ σου, ακόμα μια φορά.

    Καλά Χριστούγεννα να έχουμε, με υγεία, αγάπη και χαρά.

    την αγάπη μου ❤
    Αλεξία

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  3. M Koutsom
    Δεκ. 07, 2014 @ 18:14:15

    Όντως πρωτότυπη η ιδέα σας Αλεξία μου! Μου άρεσε…παρεμπιπτόντως και εμείς πήλινα αγαλματάκια έχουμε…χιχιχι φιλάκια από το πάρτι της τρελοτουρίστριας ήρθα μόλις..

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  4. Mαρία Έλενα
    Δεκ. 07, 2014 @ 22:10:04

    Πολύ όμορφη.
    Έρχομαι από το πάρτυ της τρελοτουρίστριας.
    Φιλάκια …

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  5. momyof6
    Δεκ. 08, 2014 @ 09:03:46

    Γεια σου, Μαρία μου!
    Χαίρομαι που σου άρεσε, αρέσει πολύ και στα παιδιά και είναι πανεύκολη στην κατασκευή.

    Καλώς ήρθες, σε ευχαριστώ για την επίσκεψη.
    πάντα ευπρόσδεκτη ❤

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  6. evagelia
    Δεκ. 08, 2014 @ 10:30:11

    Αυτό το blog σήμερα το ανακάλυψα, και από σήμερα θα γίνει από τα αγαπημένα μου….μέσα στην πληθώρα των site & των blog είναι όμορφο να βλέπεις πως υπάρχουν σωστά ορθόδοξα περιεχόμενα!!!!!!!!!!!!!
    Καλά κ ευλογημένα Χριστούγεννα!!
    Η φάτνη καταπληκτική!!!!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  7. evagelia
    Δεκ. 08, 2014 @ 10:33:01

    αααα και κάτι άλλο, αν κατάλαβα καλά από τον τίτλο του ιστολογίου είσαι μαμά 6 παιδιών; Ο άντρας μου είναι ο 4ος από τα 6 και η κουνιάδα μου έχει 5….εμένα ακόμη ο Θεός δεν μου έχει δώσει, ελπίζω φέτος να μας χαρίσει ένα…

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  8. momyof6
    Δεκ. 08, 2014 @ 10:38:00

    ναι, Ευαγγελία μου…

    σου το εύχομαι ολόψυχα, η Παναγία μας να σας χαρίσει αυτό που επιθυμείτε.

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  9. CrazyTourists
    Δεκ. 08, 2014 @ 14:24:23

    Σε περιμένει μια καρτούλα!! Περιμένω τη διεύθυνσή σου!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  10. momyof6
    Δεκ. 08, 2014 @ 15:14:20

    Ω, τι έκπληξη ήταν αυτή!!!
    χάρηκα και συγκινήθηκα, αλήθεια…
    καινούρια στο μαμαδο- μπλογκ, από τις πρώτες φορές που συμμετέχω σε λινκ πάρτυ και ήμουν τυχερή. 🙂

    μόλις λάβω την καρτούλα σου, θα την κάνω ξεχωριστή ανάρτηση!

    σε ευχαριστώ πάρα πολύ, καλή μου Τρελοτουρίστρια. ❤
    σου στέλνω μέιλ

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  11. M Koutsom
    Δεκ. 10, 2014 @ 17:42:36

    Πολύ γλυκιά η ιδέα του Χριστουγεννιάτικου πάρτι…όσο για τα δωράκια σας super! φιλάκια

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  12. momyof6
    Δεκ. 10, 2014 @ 18:25:24

    Να ΄σαι καλά, Μαρία μου!

    σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή- την συνταγή της μανούλας σου για την βασιλόπιτα θα την δοκιμάσουμε σίγουρα!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  13. Tο ημερολόγιο μιας μαμάς
    Δεκ. 10, 2014 @ 20:04:27

    Πολύ όμορφη ιδέα! Μπραβο Αλεξία μου ❤ Σε φιλώ γλυκά!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  14. Χριστίνα
    Δεκ. 12, 2014 @ 19:22:19

    Γεια σας και από εμένα! Σ’ευχαριστώ πολύ για το πάρτυ και την φιλοξενία σου! Να χαίρεσαιτα παιδάκια σου!
    Πολύ ωραίο το blog σου και η κατασκευή σου πανέμορφη!
    Φιλάκια Χριστίνα

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

    • momyof6
      Δεκ. 12, 2014 @ 22:19:41

      Καλώς ήρθες, Χριστίνα, και σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και την συμμετοχή.

      πολύ όμορφη και η δική σου σελίδα, όλες οι κατασκευές σου πολύ πρωτότυπες, θα σε παρακολουθώ

      την αγάπη μου ❤

      Μοῦ ἀρέσει

      Ἀπάντηση

  15. Maria
    Νοε. 20, 2015 @ 09:22:32

    Καλημέρα Αλεξία μου! Ξανά έρχομαι φέτος να δω τη φάτνη σας, μόνο που αυτή τη φορά είναι από το πάρτι των κοριτσιών του oopsblogara! Καλές προετοιμασίες και καλές κατασκευές για τις φετινές γιορτές! φιλιά

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

  16. Maria
    Νοε. 24, 2015 @ 10:18:58

    Καλημέρα Αλεξία μου! Να μια πρόταση που μπορώ να ακολουθήσω! Δεν έχουμε φάτνη εδώ και χρόνια, από τότε που την έσπασε ο πρωτότοκος. Αλλά αυτή η εναλλακτική είναι εύκολη και μπορούν να βοηθήσουν και τα παιδιά!

    Σ’ ευχαριστώ που ήρθες στο πάρτυ μας!

    Ἄρεσε στοὺς 1 πρόσωπο

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

