Πώς πλέκω στρόγγυλο μαξιλαράκι- κάλυμμα για καρεκλάκι

14 - 1 (1)

 

Συνεχίζουμε την προσπάθεια με το βελονάκι!!!

Το πρώτο “έργο” μου- αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι 🙂 – είναι το κάλυμμα αυτό που έπλεξα για ένα σκαμπό.

Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα για σκούφο αλλά, επειδή το χρώμα δεν πολυ- άρεσε σε κανένα από τα παιδιά, η γιαγιά μας πρότεινε να το κάνουμε κάλυμμα για ένα σκαμπό. Και έτσι “έπιασε τόπο” ο κόπος μου.

Ελπίζω να το κρίνετε με επιείκεια, ακόμα είμαι στο ξεκίνημα. 🙂

οι προηγούμενες αναρτήσεις- για μια επανάληψη!:

ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΛΕΞΙΜΟ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ

Πλέξιμο με βελονάκι- κύκλος και σκουφάκι

Με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να φτιάξουμε στρόγγυλα μαξιλαράκια, ράβοντας από πίσω ένα κομμάτι στρόγγυλο ύφασμα και γεμίζοντάς το με το υλικό που γεμίζουν τα μαξιλάρια.

8

Τα μαξιλαράκια επιδέχονται όμορφο στόλισμα, όπως πλεκτά λουλούδια-δείτε πώς φτιάχνουμε ένα τρίπατο λουλούδι στην όμορφη ανάρτηση της Τριανταφυλλένιας: κλικ ΕΔΩ .

Τα στρόγγυλα πλεκτά μαξιλαράκια είναι κάτι που πολύ θέλω να φτιάξω, γιατί έχω πολύ έντονες τις εικόνες τους από τα σπίτια των γιαγιάδων μου στο χωριό- ήταν και οι δυο πολύ χρυσοχέρες και όλοι οι καναπέδες και τα κρεβάτια ήταν στολισμένα με πανέμορφα πλεκτά μαξιλαράκια.Ελπίζω κάποτε να γεμίσουν με τέτοια μαξιλαράκια και οι δικοί μου καναπέδες…

Καλή συνέχεια, λοιπόν, στο πλέξιμο και σε ό,τι άλλο κάνουμε!

Αλεξία- momyof6

.

2 Σχόλια (+add yours?)

  1. Μέλια
    Νοε. 25, 2014 @ 15:53:25

    Τίποτα δεν πάει χαμένο, όλα βρίσκουν τη θέση τους!

    Μπράβο Αλεξία μου, περιμένω το επόμενο “δημιούργημα” από τα χεράκια σου!

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

  2. momyof6
    Νοε. 25, 2014 @ 21:31:44

    Να ΄σαι καλά, Μέλια μου.

    “ο επιμένων νικά!” 🙂 κάτι κατάφερα, έστω και άτεχνο.

    Σειρά έχουν ο σκούφος που έπλεξα και τα τερλίκια.

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

