“Και ύστερα, τι θα κάνεις;…Θα κάνεις έκτρωση;..”

"Έτσι είμαστε όλοι στις 12 εβδομάδες εγκυμοσύνης. Υπάρχει κάποιος που πιστεύει πως αυτό το έμβρυο δεν είναι άνθρωπος;"

 

Μια μέλλουσα μητέρα, απευθυνόμενη στον γέροντα Πορφύριο, είπε:

-Όλοι μου λένε τώρα, που είμαι στην αρχή της εγκυμοσύνης μου, να κάνω την προγεννητική εξέταση, για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα φέρω στον κόσμο ένα μογγολικό παιδί ή με οποιαδήποτε άλλη ανωμαλία.

– Και ύστερα, τι θα κάνεις; ρώτησε ο π. Πορφύριος. Θα κάνεις έκτρωση; Άμα κάνεις τέτοιο πράγμα, να μην ξαναζητήσεις συμβουλή, γιατί εγώ δεν θα έχω τίποτε πια να σου πω.

από το βιβλίο: Ανθολόγιο Συμβουλών, γέροντος Πορφυρίου, εκδ. “η Μεταμόρφωση του Σωτήρος” Μήλεσι Αττικής, σ.290

 

 σκέψεις και προβληματισμοί μιας μητέρας…

Στην αρχή, αλλά και καθ΄όλη  την διάρκεια της εγκυμοσύνης, οι γονείς διακατέχονται από διάφορες αγωνίες για το παιδί που πρόκειται να φέρουν στον κόσμο. Και η πιο μεγάλη ανησυχία συνήθως είναι  η γέννηση ενός παιδιού με αναπηρία, σωματική ή διανοητική.

Πλέον ο προγεννητικός έλεγχος, μέσω υπερηχογραφημάτων, αιματολογικών εξετάσεων, αμνιοπαρακέντησης κ. α. δίνει την δυνατότητα να ανιχνευτούν οι τυχών αναπηρίες του αγέννητου παιδιού.

 

“Και ύστερα, τι θα κάνεις;”

Αυτό το ερώτημα προβάλει στο νου των γονιών, πριν ακόμα γίνουν οι εξετάσεις αυτές.

Συνέχεια

.

Ἀπαντῆστε

