Ο “δικός” μου Άγιος Γεράσιμος

(ένα συγκλονιστικό κείμενο- προσωπική μαρτυρία, από τη μαμά Γιάννα)

Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Γεράσιμος Κεφαλληνίας. 

Ο Προστάτης της οικογενείας μου. 

Ο Προστάτης του άγγελου μου. 


Δύσκολο θέμα και δεν ξέρω πως να το γράψω. Είναι δύσκολο διότι είναι τόσο σημαντικό για μένα που τρέμω μην χάσει λίγη από τη σπουδαιότητα του εφόσον το γράψω. Διότι πρόκειται για ένα μικρό θαύμα. Το δικό μου θαύμα. 


Τον Άγιο Γεράσιμο δεν τον είχα ακουστά. Κι όμως. Καλά, καλά το όνομα δεν γνώριζα. 

Όταν χάσαμε το μωράκι μας, κανονίσαμε να το θάψουμε στο κοιμητήριο της Ενορίας μας, στον οικογενειακό τάφο του άντρα μου. Η εκκλησία μέσα στο κοιμητήριο είναι του Αγίου Γερασίμου. Ούτε αυτό το ήξερα. 

Φλεβάρης του 2011. Την ημέρα της ταφής δεν έβλεπα μπροστά μου. Δεν προσκύνησα, ούτε κοίταξα εικόνες. Το βλέμμα μου καρφωμένο στο λευκό κουτί μπροστά μου…

16 Αυγούστου του 2011, γιορτάζεται η κοίμησης του Αγίου. Και πάλι η πανταχού παρούσα αδελφή μου, με ενημερώνει και με παροτρύνει να πάμε στην λειτουργία. Τότε είναι που μαθαίνω πως η εκκλησία είναι του Αγίου Γερασίμου. 

Αμέσως συνδέομαι. “Είναι ο Άγιος που φυλάει το μωρό μου” Αγοράζω βιβλία, διαβάζω για τα θαύματα του. Εκμυστηρεύομαι στον άντρα μου πως θέλω να πάω να προσκυνήσω το σκήνωμα του. 

η συνέχεια του συγκλονιστικού κειμένου στο Ημερολόγιο μιας μαμάς

1 Σχόλιο (+add yours?)

  1. Sofia Kioroglou
    Ἰούλ. 25, 2017 @ 15:46:47

    Και μένα με βοήθησε πολύ. Το όνομα του πεθερού μου είναι Γεράσιμος και έδωσε και σε μένα σημεία. Σε ευχαριστώ πολύ για την ανάρτηση. Ο Θεός να αναπαύει το παιδάκι σου

    Μοῦ ἀρέσει

    Ἀπάντηση

Ἀπαντῆστε

