Το τρένο της ζωής

αφιερωμένο….

Ερμηνεία: Μάριαμ Βενιζέλου.

Από την τηλεοπτική σειρά Μίλα Μου.

Στίχοι – Μουσική: Στέλιος Πισής.

.
Θέλω ν’ ανεβείς στο τρένο της ζωής μου

σου’ χω κρατήσει μια θέση από καιρό

σε περιμένω σαν ανάσα της ψυχής μου

να’ σαι για πάντα στο δικό μου το πλευρό

.

Νιώθω να σ’ αγαπώ σαν να’ σαι είδα

και ζω με την ελπίδα να ταξιδεύσουμε μαζί

σ’ ένα ταξίδι μαγεμένο

σ’ ένα ταξίδι ονειρεμένο

με την αγάπη μου να ζει


.
Πόσο λαχταρώ να δω το πρόσωπο σου

χρόνια κοιτώ μιαν άδεια θέση και πονώ

σα φυλαχτό να κρεμαστώ απ’ το λαιμό σου

έλα και κάνε το όνειρο μου αληθινό

.

Νιώθω να σ’ αγαπώ σαν να’ σαι είδα

και ζω με την ελπίδα να ταξιδεύσουμε μαζί

σ’ ένα ταξίδι μαγεμένο

σ’ ένα ταξίδι ονειρεμένο

με την αγάπη μου να ζει

.

Νιώθω να σ’ αγαπώ σαν να’ σαι είδα

και ζω με την ελπίδα να ταξιδεύσουμε μαζί

σ’ ένα ταξίδι μαγεμένο

σ’ ένα ταξίδι ονειρεμένο

με την αγάπη μου να ζει

με την αγάπη μου να ζει

.

Ἀπαντῆστε

