Πλαστελίνη για το κρυολόγημα…

 μια καταπληκτική ιδέα από την Ελπίδα!

southing_playdough_

Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο.. Φαινόταν από την Τετάρτη το απόγευμα δηλαδή που αρρώστησε ο Νικόλας.. Πονόλαιμος, μάτια και μύτη να τρέχουν..μπούκωμα.. και μετά δέκατα και βήχας.. Και την Παρασκευή το απόγευμα άρχισα κι εγώ.. Με αυτήν την σειρά..Ο Νικόλας να μην έχει όρεξη να φάει (δεν είχε που δεν είχε.. αποτελειώθηκε το πράγμα..)κι εγώ να νιώθω μια αδυναμία… Να μην ξέρω που να ακουμπήσω το κορμί μου.. Η μαμά μου σε χρέη νοσοκόμας, νταντάς, μαγείρισσας..
Μαξιλάρια και κουβέρτες απλωμένα στον καναπέ, κουτιά με χαρτομάντιλα παντού, σιρόπια και χάπια αραδιασμένα στη σειρά κι εμείς όλη μέρα να τριγυρνάμε με τις πιτζάμες…Όλο το σπίτι να μυρίζει τις γνώριμες μυρωδιές του κρυολογήματος.. Τσάι φλαμούρι με μέλι και γαρύφαλλο, κοτόσουπα, vicks..Το βράδυ πριν κοιμηθούμε έκαιγα και αιθέριο έλαιο ευκαλύπτου..
Την Κυριακή ο Νικόλας ξύπνησε ευδιάθετος – εγώ όχι τόσο- και με όρεξη για παιχνίδι.. Είχα δει αυτήν την ιδέα εδώ(κλικ) και σκέφτηκα να τη δοκιμάσουμε.. Σπιτική πλαστελίνη για το κρυολόγημα..

Ἀπαντῆστε

