Να ‘ρχεσαι, μάνα…

Στις μανούλες που το σώμα τους δεν είναι πια κοντά μας…οι ψυχούλες τους όμως φτερουγίζουν πάντα δίπλα μας…Καλή αντάμωση, αγαπημένες μας! Αλεξία-momyof6

.

Να ‘ρχεσαι μάνα 

Απόψε θα μαι μόνη μου

τα φώτα μου θα σβήσω

και θα σε βλέπω να ρχεσαι

τα μάτια μου σαν κλείσω.

.

Μάνα μου φτάνεις γελαστή

το χέρι σου μ απλώνεις

μ ένα απαλό σου άγγιγμα

το δάκρυ μου στεγνώνεις.

.

Πώς να σ αγγίξω που άυλη

χαμογελάς μπροστά μου, 

σαν άγγελος κατάλευκος

έλα στην αγκαλιά μου.

.

Μόνη μου απόψε σου μιλώ

μόνη μες τα σκοτάδια

ψιθυριστά συλλαβιστά,

και σε γεμίζω χάδια.

.

Να ρχεσαι μάνα πιο συχνά

την αύρα σου να νοιώθω

την στοργική σου τη ματιά

έχω ανάγκη τόσο!

.

ΚαΤερίνη.

.

από το youtube.com

1 Σχόλιο (+add yours?)

  1. Εἰδοποίηση σύνδεσης: Μάνα “Ημέρα ήταν γενεθλίων” | momyof6

Ἀπαντῆστε

